Echt onbeperkt internet zonder daglimiet via 4G of 5G | Op werkdagen vóór 18:00 besteld, de volgende dag in huis

FAQs2022-10-19T15:41:57+02:00
Hoe stuur ik de hotspot na mijn huurperiode retour?2018-11-28T17:17:37+01:00

Op de laatste dag van je huurperiode ontvang je een melding per e-mail met daarin een gratis retourlabel. Plak deze op de retourbox die je van ons hebt ontvangen bij de aflevering en geef deze af bij een PostNL punt!

Moet ik een borg betalen?2020-01-13T15:09:21+01:00

Wanneer je een WiFi-hotspot of Sim Only huurt vragen wij een borgsom van €150 te voldoen. Na retourontvangst ontvang je de borgsom minus de kosten van de huurperiode terug op je rekening. Komen de kosten van je huurperiode boven de €150 dan betaal je geen borgsom!

Is er dekking op mijn locatie?2018-12-10T15:37:33+01:00

Wij maken gebruik van het snelste mobiele netwerk van Nederland, namelijk T-Mobile!

Controleer de dekking voor je locatie via de dekkingskaart van T-Mobile

 

Kan ik buiten de bundel verbruiken?2018-11-30T18:29:52+01:00

Bij de Prepaid oplossing is het niet mogelijk om buiten de bundel te gebruiken. Deze stopt met werken zodra de data op is. Je kunt echter op ieder moment een bundel van 15GB / 50GB / 100GB opwaarderen!

Bij de Standard en Premium oplossing blijf je wel online als de databundel op is. Je betaalt dan €1,50 per GB.

Hoeveel data heb ik nodig?2018-11-28T17:17:11+01:00

Het is erg lastig om vast te stellen hoeveel data je precies nodig hebt. Er zijn namelijk talloze programma’s/apps die data gebruiken.

Minimaal internetgebruik (ongeveer 500MB/dag per persoon): je gebruikt e-mail, WhatsApp en surft.

Normaal internetgebruik (ongeveer 1GB/dag per persoon): je bent continue online, gebruikt Social Media en diverse andere programma’s.

Fanatiek internetgebruik (ongeveer 3 tot 5GB/dag per persoon): je bent niet alleen continue online maar gebruikt ook programma’s die veel data vergen zoals Youtube of andere streaming diensten.

Probeer op basis van bovenstaande informatie in te schatten hoeveel data je nodig zal hebben tijdens de benodigde periode.

Let op: zet automatische updates uit om onnodig dataverbruik te voorkomen!

Hoe werkt de installatie?2018-11-29T19:41:53+01:00

Het is heel eenvoudig om de LTE Modem aan te sluiten. Het enige dat je hoeft te doen is het apparaat verbinden met het netstroom. De LTE Modem hebben wij al voor je ingesteld. Het is een kwestie van plug & play!

Hoe werkt het?2018-11-28T17:15:46+01:00

Als je een WiFi-hotspot huurt, dan ontvang je van ons een compacte WiFi-hotspot met een databundel naar keuze. Zo kan je tot 8 apparaten voorzien van een WiFi-connectie. De hotspot ontvangt een 3G/4G signaal en zet deze om in een WiFi verbinding.

Het is plug & play! Je zet de hotspot aan en maakt verbinding met het WiFi netwerk. Je hoeft niks te installeren.

Hoe werkt een LTE Router?2020-09-25T16:59:50+02:00

Een Router ontvangt een 4G/5G verbinding door middel van een simkaart. Hier kunnen 32/64 gebruikers tegelijkertijd verbinding mee maken, zowel via Wi-Fi als ethernetaansluiting.

Hoe onbeperkt is onbeperkt?2021-05-11T18:24:50+02:00

*We hanteren voor dit product geen daglimiet of maandlimiet, en we zullen ook niet je snelheid verlagen als je veel gebruikt. Wel willen we voorkomen dat je het mobiele netwerk van onze operator onnodig overbelast, dus we willen je vragen om in redelijkheid gebruik te maken van dit product. Een dergelijke fair use policy voorkomt dat het netwerk door overbelasting onbruikbaar wordt voor mensen bij jou in de buurt. Bij herhaaldelijke of extreme overtredingen van de fair use policy behouden we ons het recht voor je tijdelijke internet of abonnement tijdelijk of permanent stop te zetten. Je krijgt wel altijd eerst een waarschuwing van ons.

Als vuistregel kun je aanhouden dat je bij minder dan 500GB per maand geen problemen veroorzaakt (uitzonderingen daargelaten). Tussen de 500GB en de 750GB is het afhankelijk van je verbruikspatroon en capaciteit op het netwerk. Boven de 750GB is er een zeer grote kans dat je het netwerk overbelast. Een gemiddeld gezin verbruikt normaal gesproken niet meer dan 250GB, je kunt ervan uitgaan dat je bij normaal gebruik geen problemen veroorzaakt.

Zolang je gemiddeld gezien niet meer dan 25GB per dag gebruikt, en geen extreme uitschieters hebt (bijvoorbeeld 100GB op één dag), dan blijf je binnen de grenzen van fair use.”

Hoe werkt het?2019-07-04T16:32:30+02:00

Je ontvangt een LTE modem inclusief Mesh Pro Acces point. Sluit de UTP kabel aan op het modem op poort 1 en verbind dit met de “main” aansluiting op de antenne. Sluit vervolgens alles aan op het stroomnet en wacht tot het lampje blauw gaat branden. Je kunt nu verbinden met het Wi-Fi netwerk.

Welke snelheid kan ik verwachten?2020-09-29T13:30:36+02:00

Wij maken gebruik van het netwerk van T-Mobile. Je kunt HIER de dekkingskaart bekijken.

Het is ook mogelijk een sneller modem bij je abonnement te kiezen voor een meerprijs. Hieronder zie je de gemiddelde snelheid in praktijk.

  • B315/B311 Modem ± 50Mbps
  • B525/B535 Modem ± 100Mbps
  • B618 Modem ± 130Mbps
  • B818 Modem ± 150Mbps
  • 5G Modem ± 200Mbps

Snelheden zijn afhankelijk van meerdere factoren. Bezetting van de mast, signaalsterkte, afstand en eventuele Wi-Fi interferentie. Mocht je geen gewenste snelheid halen op jouw locatie, neem dan contact met ons op.

Kan dit ook buiten gebruikt worden?2019-07-04T16:36:54+02:00

De Outdoor Mesh Pro waterdicht en dus geshikt om buiten te gebruiken.

Monteren en flexibiliteit2019-07-04T16:46:04+02:00

De access points zijn gemonteerd op een statief die een maximale hoogte heeft van 2.5m. Zo is het flexibel inzetbaar. Mocht je het ergens anders aan willen monteren is dit mogelijk door middel van de meegeleverde beugels.

Retourneren2020-01-15T11:23:33+01:00

Je kunt je retourlabel gemakkelijk na afloop downloaden via www.keepgo.eu/retour 

Heb ik een installatiemonteur nodig?2020-01-16T15:33:20+01:00

Onze internet pakketten zijn gemakkelijk zelf te installeren. Mocht je het liever hebben dat een monteur alle zorgen uit handen te neemt, is dit zeker mogelijk. Een monteur kan je als extra optie kiezen bij het bestelproces.

Je eigen netwerk naam en wachtwoord kiezen?2019-07-04T16:55:38+02:00

Dat is mogelijk. Tijdens de bestelling kan je hiervoor kiezen. Vergeet niet de gewenste gegevens in de opmerkingen te vermelden.

Heb je bijzondere verzoeken?2020-01-15T11:22:32+01:00

Neem dan contact met ons op via sales@keepgo.eu of bel ons op (+31) 040-4015019

Welke provider heb ik nodig?2022-01-20T12:03:00+01:00

Dat is afhankelijk van je locatie in het buitengebied. Gebruik de dekkingskaart van een van onze providers om te kunnen zien met welke dichtsbijzijnde zendmast je jouw 4G/5G oplossing kunt verbinden. Bepaal aan de hand daarvan welke provider het meest geschikt is voor jouw situatie. Ga ook na welke provider je voor je mobiel hebt, hoe is die verbinding? De kans is groot dat je dan met een internet oplossing van 4gbuitengebied net zo snel, al dan niet sneller, internet verbinding zult hebben.

Hoe installeer in mijn router?2022-01-20T12:05:48+01:00

Een Router ontvangt een 4G/5G verbinding door middel van een simkaart. Hier kunnen 32/64 gebruikers tegelijkertijd verbinding mee maken, zowel via Wi-Fi als ethernetaansluiting. Het is heel eenvoudig om de LTE Modem aan te sluiten. Het enige dat je hoeft te doen is het apparaat verbinden met het netstroom. De LTE Modem hebben wij al voor je ingesteld. Het is een kwestie van plug & play!

Hoe test/weet ik of er voldoende dekking is op mijn locatie?2022-01-20T12:14:15+01:00

Wij maken gebruik van het netwerk van T-Mobile (dekkingskaart), Vodafone (dekkingskaart) en KPN netwerk (dekkingskaart). Bezoek een van de links en voer je postcode in.

Het is ook mogelijk een sneller modem bij je abonnement te kiezen voor een meerprijs. Hieronder zie je de gemiddelde snelheid in praktijk.

  • B315/B311 Modem ± 50Mbps
  • B525/B535 Modem ± 100Mbps
  • B618 Modem ± 130Mbps
  • B818 Modem ± 150Mbps
  • 5G Modem ± 200Mbps

Snelheden zijn afhankelijk van meerdere factoren. Bezetting van de mast, signaalsterkte, afstand en eventuele Wi-Fi interferentie. Mocht je geen gewenste snelheid halen op jouw locatie, neem dan contact met ons op.

Kan ik als particulier ook een abonnement afsluiten?2022-01-20T12:53:53+01:00

Ja dat kan, enkel met de providers Vodafone en KPN. Heb je een onderneming en KVK nummer, dan kan onder andere ook T-Mobile unlimited afsluiten.

Krijg ik mijn geld terug als het toch niet goed werkt?2022-01-20T12:57:17+01:00

Niet goed geld terug garantie is van toepassing.

Kan ik ook tijdelijk een abonnement nemen?2022-11-04T15:44:00+01:00

Ja, dat kan. Via Tijdelijk Wi-Fi kan je alle aanvragen voor je tijdelijk internet doorgeven.

Hoe snel ben ik aangesloten?2022-01-20T13:09:52+01:00

Onze internet pakketten zijn gemakkelijk zelf te installeren. Aansluiten op het stroomnetwerk en je kunt direct aan de slag.

Werkt dit ook in het buitenland?2023-06-23T10:40:58+02:00

Op dit moment bieden wij geen simkaarten met een dekking buiten Nederland. Mocht dit weer beschikbaar komen zullen wij dit direct vermelden op de website. 

Moet ik een borg betalen2023-06-23T11:05:45+02:00

Dit hangt af van de situatie, bij een abonnement betaal je geen borg. Je huurt of koopt de hardware. Als de hardware word gehuurd, betaald je een bedrag per maand hiervoor.

Voor tijdelijk Wi-Fi betaal je een borg bedrag, op het moment dat het totale bedrag minder dan €150 bedraagt.

Heb ik een installatiemonteur nodig?2020-01-16T15:42:35+01:00

Onze internet pakketten zijn gemakkelijk zelf te installeren. Aansluiten op het stroomnetwerk en je kunt direct aan de slag.

Is onbeperkt echt onbeperkt?2022-11-02T14:41:32+01:00

We hanteren voor dit product geen daglimiet of maandlimiet, en we zullen ook niet je snelheid verlagen als je veel gebruikt. Wel willen we voorkomen dat je het mobiele netwerk van onze operator onnodig overbelast, dus we willen je vragen om in redelijkheid gebruik te maken van dit product. Een dergelijke fair use policy voorkomt dat het netwerk door overbelasting onbruikbaar wordt voor mensen bij jou in de buurt. Bij herhaaldelijke of extreme overtredingen van de fair use policy behouden we ons het recht voor je tijdelijke internet of abonnement tijdelijk of permanent stop te zetten. Je krijgt wel altijd eerst een waarschuwing van ons.

Als vuistregel kun je aanhouden dat je bij minder dan 500GB per maand geen problemen veroorzaakt (uitzonderingen daargelaten). Tussen de 500GB en de 750GB is het afhankelijk van je verbruikspatroon en capaciteit op het netwerk. Boven de 750GB is er een zeer grote kans dat je het netwerk overbelast. Een gemiddeld gezin verbruikt normaal gesproken niet meer dan 250GB, je kunt ervan uitgaan dat je bij normaal gebruik geen problemen veroorzaakt.

Zolang je gemiddeld gezien niet meer dan 25GB per dag gebruikt, en geen extreme uitschieters hebt (bijvoorbeeld 100GB op één dag), dan blijf je binnen de grenzen van fair use.”

Hoe werkt het?2018-10-10T17:46:59+02:00

Door het plaatsen van een “fail-over router” blijf je online op het moment dat de vaste internetconnectie uitvalt. Zo ben je bestendig tegen storingen en blijft je business draaien.

Hoe werkt de installatie?2018-11-30T18:37:12+01:00

De koppeling van de fail-over router is zeer eenvoudig. Er hoeft geen installateur of IT-er aan te past te komen!

Hoe werkt de Sim Only?2020-01-13T15:04:29+01:00

Na ontvangst kan je de sim direct in een toestel steken, dan zal die verbinding maken met de T-Mobile netwerk.