Hoe stuur ik de hotspot na mijn huurperiode retour?

Op de laatste dag van je huurperiode ontvang je een melding per e-mail met daarin een gratis retourlabel. Plak deze op de retourbox die je van ons hebt ontvangen bij de aflevering en geef deze af bij een PostNL punt!

Door |2018-11-28T17:17:37+01:00november 28th, 2018||Reacties uitgeschakeld voor Hoe stuur ik de hotspot na mijn huurperiode retour?

Hoe werkt het?

Als je een WiFi-hotspot huurt, dan ontvang je van ons een compacte WiFi-hotspot met een databundel naar keuze. Zo kan je tot 8 apparaten voorzien van een WiFi-connectie. De hotspot ontvangt een 3G/4G signaal en zet deze om in een WiFi verbinding. Het is plug & play! Je zet de hotspot aan en maakt verbinding [...]

Door |2018-11-28T17:15:46+01:00november 28th, 2018||Reacties uitgeschakeld voor Hoe werkt het?

Is er dekking op mijn locatie?

Wij maken gebruik van het snelste mobiele netwerk van Nederland, namelijk T-Mobile! Controleer de dekking voor je locatie via de dekkingskaart van T-Mobile  

Door |2018-12-10T15:37:33+01:00november 28th, 2018||Reacties uitgeschakeld voor Is er dekking op mijn locatie?

Hoeveel data heb ik nodig?

Het is erg lastig om vast te stellen hoeveel data je precies nodig hebt. Er zijn namelijk talloze programma's/apps die data gebruiken. Minimaal internetgebruik (ongeveer 500MB/dag per persoon): je gebruikt e-mail, WhatsApp en surft. Normaal internetgebruik (ongeveer 1GB/dag per persoon): je bent continue online, gebruikt Social Media en diverse andere programma's. Fanatiek internetgebruik (ongeveer 3 [...]

Door |2018-11-28T17:17:11+01:00november 28th, 2018||Reacties uitgeschakeld voor Hoeveel data heb ik nodig?
Go to Top